Cases
Case: SMAGFØRST øger salget med SMS-kundeklub

”Hej, vi har netop åbnet en hamrende lækker Sydafrikaner – den skønne Zonnenbloem rødvin. Kom ned i butikken og smag…

Case: Nettolager anvender sms’er i servicering af kunder

Denne case giver et billede af, hvordan virksomheden Nettolager succesfuldt har implementeret sms’er i kommunikationen med deres kunder. Servicemeddelelser og…

Case: Bank Nordik – sms-beskeder skaber større kundetilfredshed

Bank Nordik er en nordisk bank med kunder i Danmark, Færøerne, Grønland og Island. Virksomheden efterspurgte en løsning, der kunne…

Case fra DGDA: 95% foretrækker at bruge sms

Mit navn er Lasse Kjær. Jeg skriver på vegne af oplevelsesvirksomheden DuGlemmerDetAldrig, som også står bag mademyday. mademyday er en…

Case: ComputerSalg.dk anvender sms-beskeder i sin webshop

Flere webshops har indset, at kommunikation med kunder, fra første besøg på siden til processen efter køb, er altafgørende for…