SMS som ny intern kommunikationskanal frigiver tid hos IT-afdelingen

Case: Aarsleff har forenklet og forbedret deres interne kommunikation med SMS

Aarsleff er en stor entreprenørkoncern med store projekter inden for infrastruktur, klimatilpasning, miljø, energi mv. som speciale – fra projektering til aflevering.

Aarsleff benytter inMobile til at sende vigtige driftsmeddelelser. Det kan være beskeder om nedbrud, tekniske udfordringer eller planlagte servicevinduer, som sendes til de berørte ansatte. På den måde undgår IT-afdelingen mange opkald fra ansatte i tilfælde af et nedbrud, og de kan derfor arbejde koncentreret om at udbedre problemet.

“inMobile er blevet et vigtigt kommunikationsværktøj for os. Det kan eksempelvis være advarsler omkring mistænkelige mails der er i omløb, udfordringer med netværket på en eller flere lokationer, adgang til e-mail eller servere. Vi kan lynhurtigt reagere og inden for få minutter får de berørte medarbejdere besked.” 

– Steen Guldborg, IT Manager hos Aarsleff.

Det handler om at kunne give hurtig besked til de rette personer, og sørge for at fællesbeskeder når ud med det samme. Hvor man tidligere benyttede sig af mail og i særtilfælde måske endda måtte ringe rundt, blev SMS en ideel kanal.

SMS er en nem og effektiv kanal til hurtigt at få vigtige meddelelser kommunikeret ud til de rette personer. SMS bliver læst oftere og hurtigere end mail, hvilket sikrer at meddelelserne bliver modtaget.

God kommunikation er ikke kun tidsbesparende, men også med til at styrke virksomheden.

 

Kom nemt i gang med SMS
Start en uforpligtende prøveperiode

Prøv gratis

Har du allerede en konto?
Log ind her

Vil du vide mere om SMS og
hvordan det kan benyttes?
Hent vores e-bog
Hent den helt gratis - lige nu :-)