• Jan 22 2019
  • Cases

SMS blev Customer Experience afdelingens nye go-to kanal


Case: GoMore bruger SMS til at skabe den bedst tænkelige oplevelse for nye medlemmer.

GoMore er Danmarks førende platform for samkørsel og privat biludlejning. Deres medlemmer mødes på gomore.dk for at arrangere billig, sjov og miljøvenlig transport.

Det er meget vigtigt for GoMore, at nye medlemmer får en positiv oplevelse inden for kort tid. Derfor udfører de en række handlinger, der giver lejer og udlejer de bedste betingelser for at mødes. De bruger bl.a. inMobiles tovejskommunikation til at rådgive, informere om rabatter og sende tips og tricks til medlemmer for at give dem den bedste oplevelse med GoMore.

I SMS-beskederne lægges der særligt vægt på gode tips til det nye medlem for at give dem den bedst mulige start. SMS-beskeden fungerer lidt som et “insider tip” og giver modtageren en følelse af at være i gode hænder.

Det er vigtigt for os, at vores nye medlemmer får den bedst tænkelige oplevelse første gang de bruger platformen. Derfor bruger vores Customer Experience afdeling inMobile til at rådgive og informere via SMS, så alle brugere kommer godt fra start.”

– Jonas Nørgaard, Leader Customer Experience hos GoMore.

GoMore bruger inMobile til at skabe en personlig og direkte kontakt til det nye medlem. Det er nemt for begge parter at kommunikere og skaber en tættere relation.


Prøv inMobile gratis i 14 dage

Du får gratis SMS-beskeder til at teste med og adgang til alle funktioner i inMobile.