• Dec 27 2017
  • SMS-tips, SMS-marketing

Fang dine kunder med ”julede” marketing


Det er netop i juletiden, at folk glædeligt åbner SMS-beskeder med marketingindhold. De ønsker de bedste tilbud og forventer, at de bliver vist til dem uden at de aktivt skal lede efter dem. Der er altså en usagt regel om at brands skal tilbyde kunder særlige tilbud i julesæsonen. Loyale kunder kigger måske ekstra meget til dit brand for gode tilbud imens nye kunder bliver opmærksomme på dit brand via de særlige tilbud.

December byder på mange oplagte muligheder, hvor du kan gøre opmærksom på dit brand. Mulighederne er mange – her er 4 bud på “julede” tiltag:

  1. Måske du kan lave en adventskonkurrence, hvor følgere kan vinde lækre julegaver eller modtage stærke tilbud?
  2. Eller hvad med en juleindsamling, der bakker op om dit CSR-projekt?
  3. Du kan også give kunder inspiration til julegaveindkøbene med et link til en specifik landing page, et online katalog eller andet som giver mening for kampagnen.
  4. Noget så simpelt som at sende en julehilsen til alle dine kunder og ønsk dem en glædelig jul fungerer rigtig godt og spreder den gode julestemning.

Det vigtigste er, at du gør det som giver mest mening for dit brand og din forretning. Dermed bliver din kampagne eller dit tiltag også mest troværdigt og giver mest værdi for din forretning.

Her kan du læse flere artikler om, hvordan du kan give dine kunder en ekstra god jul med SMS-beskeder:

Forkæl dine mest loyale kunder
Udnyt den øgede juletrafik
Offentliggør dine begivenheder
Highlight vigtige informationer for julen


Prøv inMobile gratis i 14 dage

Du får gratis SMS-beskeder til at teste med og adgang til alle funktioner i inMobile.