• Maj 27 2014
  • Cases

Case: ComputerSalg.dk anvender SMS-beskeder i sin webshop


Flere webshops har indset, at kommunikation med kunder, fra første besøg på siden til processen efter køb, er altafgørende for den totale brugeroplevelse. Som resultat har webshoppen, ComputerSalg.dk, valgt at indføre en automatiseret sms-løsning i kommunikationen med kunden.

Skab gode online-oplevelser for dine kunder

Det er ofte små ting der skal til, for at forbedre kundernes oplevelse på virksomheders websites. Det har ComputerSalg.dk erfaret, efter de, med succes, er begyndt at sende sms-beskeder ud til kunderne, når købet er gennemført og produkterne er klar til afhentning i deres fysiske butik.

En sms-løsning som ComputerSalg.dk’s er nem at igangsætte, effektiv, tidsbesparende og genererer værdi for både webshoppen og kunden.

Simpel og effektiv sms-løsning

ComputerSalg.dk anvender vores sms gateway (API) og sender automatisk en sms til kunderne, når deres ordre er klar til afhentning i den fysiske butik. Der er derfor tale om ren kundeservice fra webshoppens side.

Selvom om proceduren er simpel, værdsætter kunderne informationen. De undgår at gå forgæves eller være i uvished, hvornår de kan forvente deres købte produkter er tilgængelige.

Gør ligesom ComputerSalg.dk

Vil du også gerne forbedre dine kunders totale oplevelse, når de besøger og handler i din webshop? Få en gratis prøve-adgang til vores sms gateway her.


Prøv inMobile gratis i 14 dage

Du får gratis SMS-beskeder til at teste med og adgang til alle funktioner i inMobile.