Black Friday: Skilt, lys, opmærksomhed og budskab

Er du klar til årets største shoppingdag?

Er du klar til årets største shoppingdag? Black Friday venter lige om hjørnet, og i inMobile er vi begyndt at glæde os. Fredag den 24. november 2017 går det løs.

Du har sikkert allerede gjort dig tanker om dine kampagner til årets store shoppingdag. Du har fundet og planlagt dine tilbud.

Men har du også tænkt over hvordan du vil markedsføre dem? Og hvordan du får mest muligt ud af dit budget?

prøv demo

 

Træng igennem med sms

Vi har sagt det et par gange før, men vi siger det gerne igen: SMS er vejen frem.
Det er en af de mest effektive markedsføringskanaler, din målgruppe har altid mobilen ved hånden og mulighederne er uendelige. Og så får du stor effekt for et relativt lille budget:

Lad os tage et eksempel
Lad os antage, at du har en fysisk butik. Du har varer i prislejet 300 kr og opefter, og har forberedt en masse gode tilbud til dine kunder. Nu skal du bare sikre dig, at du rent faktisk får nogle kunder ind forbi butikken. Med en SMS pris på 25 øre kan du få et tusind sms’er for 250 kr.
“25 øre per SMS – puha!”, tænker du måske, “det løber da hurtigt op?”

Egentlig ikke. Hvis du sender en SMS besked ud til 1000 kunder og bare én af dine kunder møder op og køber, så er dine udgifter for annonceringen faktisk dækket ind. Og det er med den skeptiske brille på. Hvis vi antager, at flere af dine kunder kommer og køber, er det faktisk en ganske god deal markedsføringsmæssigt. Sagt på godt jysk.

Et tusind kunder modtager din SMS

Så hvis du allerede har lavet en en masse gode tilbud og deals, så er der potentiale for at årets største shoppingdag også bliver din største shoppingdag.
Vores priser kan du se her.

prøv demo

Mangler du inspiration?


Dagstilbud eller konkurrencer – i dagene op til eller på selve dagen

På Black Friday kan du skrue endnu mere op for charmen og ned for priserne med store rabatter og ualmindeligt gode tilbud. Du kan også opfordre dine kunder til at følge dig på de sociale medier, evt. imens de deltager i lodtrækningen om fede præmier.

Længere åbningstid på dagen
Black Friday er en helt speciel kampagnedag. Udnyt den til fulde ved at holde længere åbent end normalt.

Reservation i kurven
Hvis du har en webshop, så er det med garanti en dag, hvor der kan komme run på serveren. Derfor kunne en idé være at lade dine kunder kunne reservere et produkt. Når kunden har tilføjet et produkt til sin kurv, reserveres det i 15 min. Det skaber også et incitament for kunden til at reagere hurtigt og købe produktet.

Hvad er Black Friday?

Black Friday stammer oprindeligt fra USA og markerer dagen efter Thanksgiving, hvor butikker og webshops skruer priserne helt i bund og giver ekstra gode tilbud. Black Friday kom for første gang til Danmark i 2013 og er hurtigt blevet populær. Sidste år var Black Friday Danmarkshistoriens største handelsdag. Men måske vi sammen kan toppe den rekord i 2017?

Vil du vide mere om SMS og
hvordan det kan benyttes?
Hent vores e-bog
Hent den helt gratis - lige nu :-)