• Feb 12 2014
  • SMS-marketing

Øg dit salg ved at få din egen SMS-kundeklub


Kundeklubber er noget de fleste har hørt om. Flere vil endda gerne selv have en, så de kan skabe mersalg og belønne trofaste kunder. Langt de fleste ved dog ikke, hvordan de kommer i gang. Grunden hertil kan være, at det virker uoverskueligt, teknisk, dyrt og besværligt.

Denne opfattelse vil vi gerne komme til livs, da vi ser et stort potentiale ved at implementere en kundeklub i din butik. Vi har derfor udviklet et helt nyt koncept, nemlig en SMS-kundeklub. Grunden til, at SMS’er fungerer så godt er, at de fleste mennesker i dag betragter mobiltelefonen som deres mest personlige enhed. Man har den med overalt og SMS’en bliver læst – oftest inden for kort tid. Du kommer altså direkte i lommen på dine kunder.

 

Netværk af kunder, effektiv markedsføring og mersalg

Ved at få din egen kundeklub kan du opbygge et netværk af kunder, hvor du nemt, personligt og effektivt kan markedsføre din butik. Har du allerede mobilnumre registreret på dine kunder, kan de nemt føres over i vores system. Derved har du allerede grundlaget for at skabe succesfuld kommunikation.

Det er et faktum, at kunderne gerne vil værdsættes og forkæles. Jo mere du giver af dig selv, og jo flere fordele du tilbyder, desto flere loyale kunder vil du få. Glade kunder vil resultere i mersalg og flere besøgende, da dine kunder vil dele deres gode oplevelser med andre.

 

Hvordan kommer du i gang?

En kundeklub skal ikke være teknisk eller dyr. Det skal være nemt at komme i gang og du skal være serviceret i hele processen, så du får succes. Derfor sætter vi alt op for dig. Vi registrerer dig, hjælper dig i gang og rådgiver løbende i udformning af SMS’er og markedsføring. Lige nu tilbyder vi endda en gratis prøveperiode således du kan se, hvilken forskel en SMS-kundeklub gør for din butik.

 

Målret og personliggør dine SMS’er

Vi har stor erfaring med drift af kundeklubber og vi har følgende ideer til, hvad du kan skrive i dine SMS’er:

  • Send relevante nyheder om dine produkter
  • Informer om de gode tilbud, du har i butikken
  • Send rabatkoder, f.eks. 10% på alt ved fremvisning af denne sms
  • Inviter dine kunder til VIP-aftener og før-udsalg.

Det vigtigste er, at du bruger tid på at udforme SMS-kampagnen og gennemtænker indholdet. Det skal være relevant for kunderne og give dem en følelse af værdsættelse. Hvis man ikke er kreativ eller lægger dedikation bag, kan det resultere i, at kunderne føler det er irrelevant og ikke besøger din butik igen. Vær målrettet, personlig og inspirerende i alle SMS’er. I forbindelse med helligdage, bestemte mærkedage eller når du synes det passer ind, er det særligt relevant at sende kunderne en SMS. F.eks.

Hej Ida. Er du klar til Valentines Day? Hvis ikke, så kig forbi butikken. Vi giver dig de næste to dage 15% rabat på alt undertøj ved fremvisning af denne sms. Vi glæder os til at se dig. Hilsen Helle fra Underwear

 

Få din egen kundeklub gratis

Fordi vi tror på din forretning, og fordi vi mener, at en kundeklub vil gøre en forskel for dig, tilbyder vi netop nu, at du kan prøve vores løsning gratis. Indsaml dine kunders mobilnumre, når de handler i din butik og send SMS’er løbende. Lad os vise dig, hvilken forskel SMS-marketing kan gøre. Læs mere om vores SMS-kundeklub.

Kontakt os på tlf. nr. +45 88 33 66 99 og du får din egen kundeklub med det samme.


Prøv inMobile gratis i 14 dage

Du får gratis SMS-beskeder til at teste med og adgang til alle funktioner i inMobile.