• Nov 05 2014
  • Andet

Kom med et smut bag facaden, del 2


De fleste kender garanteret til det der med, at man må prioritere sit arbejde. Det er ikke altid lige sjovt, for det betyder til tider at nogen eller noget må komme i næste række. Ikke desto mindre er evnen til at prioritere en helt essentiel del af at få hverdagen til at fungere – på arbejdspladsen såvel som hjemme. Det gælder også hos Inmobile, hvor vi hver dag må planlægge og prioritere for at give vores kunder den bedst mulige service og produkt.

”First things first”

Hos Inmobile kommer kunden altid i første række, så når vi prioriterer bliver det altid med henblik på hvad der er bedst for vores kunder.

En af de største fordele ved SMS-markedsføring er, at det er hurtigt og at man kan sende beskeder til sine modtagere i fx en kundeklub (læs her) og få respons på disse allerede inden for få minutter eller sekunder. Vi vil gerne sikre at vores kunder altid kan få glæde af denne fordel, og derfor prioriterer vi SMS-beskeder såsom påmindelser, pass-codes, drift-info og andre vigtige beskeder højest, hvor tilbud, rabatkuponer etc. får en lavere prioritet.

Lad mig lige understrege; alle SMS-beskeder kommer naturligvis frem, men tilbud, rabatkoder etc. ryger i anden prioritet i vores kø-funktion, da der ikke sker noget ved at disse er forsinket i 25-30 sekunder – og vi taler kun 25-30 sekunder når vi taler om eventuelle forsinkelser.

SMS’er med ro i maven

Som jeg skrev om i del 1 i ”Kom med et smut bag facaden” benytter vi danske beskedcentraler til al vores danske SMS-trafik, ganske enkelt fordi det fungerer bedst og garanterer, at vores kunders SMS-beskeder altid når frem inden for få sekunder. Det er også derfor vi med ro i maven kan prioritere vores SMS-trafik som beskrevet her i indlægget. Simpelthen fordi vi ved, at vores kunders beskeder altid når frem og det går hurtigt.


Prøv inMobile gratis i 14 dage

Du får gratis SMS-beskeder til at teste med og adgang til alle funktioner i inMobile.